SO WHAT

Har suttit här nu i flera timmar .. Har typ ingenting att göra.. :/ Vill ha något att göra! Har suttit och lyssnat på P!nk - So what i flera timmar nu .. Den är så jävla bra :P

Har även varit väldigt onyttig idag .. Har ätit 2 st Billys panpizzor idag, ätit chips och druckit snart 1 liter cola.. eller oj, de var mer än en liter.. :P hehe..
Börjar bli lite smått trött , så ska kanske ta och lägga mig snart så att man inte sover bort hela dagen imorgon .. :)

Är ännu kvar hos farmor. Måste fixa egen lägenhet.. fan jag kan inte bo hemma hos mamma heller för den delen.. När ska jag få tag i något som jag kan känna att de är mitt hem, när ska jag få känna mig trygg?

Ska nu sätta en snus under läppen och snacka på msn lite till ... Får se om jag kommer ihåg att uppdatera innan jag lägger mig .. :)

Bjuder på en bild som jag tagit för någon timme sedan
Jag vet. fjoooortis :D men jag skumade ;P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0