SNOTT... IGEN... KANSKE REDAN HAR GJORT DEN, MEN SKIT SAMMA

1. Är du singel nu? Verkar som det.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? helt klart..
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Känns som så fram och tillbaka.. vet inte..
4. Har du en kk? Kanske?
5. Har du kört oskyddat nån gång? Japp
6. Har du playat någon nångång? Playa är väl fel ord..
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nope
8. Har du någon kille/tjej på g nu ? Det vet jag inte... kan absolut inte svara på de där eftersom jag är förvirrad.
9. Haft sex på fyllan? Japp
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? hmm.. ja?
11. Sparat något från ett gammalt förhållande? Inte vad jag kan komma ihåg..
12. Somnat gråtande pga kärleken? Joho då..
13. Varit på en blind date? Nope
14. Varit otrogen? Nope


FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Nope
2. Har du några syskon och isåfall vad? 6 st, 4 systrar och 2 bröder...
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Det händer, kommer bråka med mamma imorgon tror jag..
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Lägenhet, flyttade just till farmor i Kalix
5. Har du eget rum? Nja, sover i farmors skrot rum...
6. Vilken färg har du på tapeterna? Ser ut som grönt..
7. Brukar du måla på väggarna? Inte de här väggarna iaf...
8. Har du en tv i ditt rum? Nej
9. Stor eller liten säng? Just nu farmors bäddsoffa, min egna säng är 120... *sakna*
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Från och till, ja...
11. Har du dator på ditt rum? Jo, en som inte funkar... sitter just nu framför farmors...

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Tror de..
2. Är du ofta med dina vänner? sådär... har ju just flyttat hit...
3. Va brukar ni hitta på? Vara ute eller nå..
4. Bästa minnet med en nån vän? Det måste vara när jag kastade en fettig macka i ansiktet på Nadja.. (Var väldigt sur på henne)
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? orka
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? tror de
7. Har du hatat din bästa vän? kommer inte ihåg
8. Sa du då upp kontakten med han/hon? kommer inte ihåg
9. Hur längesen var det och är de så fortfarande? MEN kommer fortfarande INTE IHÅG!!
10. Har du alltid kul med dina vänner? tror de


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? "Den där...."
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? "den där..."
3. Du delade ett riktigt skratt med? Farmors kompis Lisa..
4. Du gick på bio med? Sebbo och Utti
5. Du höll i handen? "den där.."
6. Du gick på stan med? hmmm.... Nadja
7. Delade en pizza med dig? Kommer inte ens ihåg när jag åt pizza senast
8. Du ringde? Ronja (lillasyster)
9. Skicka ett sms till dig? Syster Mari
10. Du kramade? "den där.."

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? johodå, och hoppade ut genom fönstret gjorde jag också..
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? nja, kan väl titta in när jag går förbi
3. Längtar du till sommarn igen? nej
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? måste man säga något?
5. Hur svarar du i telefon? "hallå" .. för det mesta...
6. Vill du ha barn? Jopp, någon gång
7. Har du gjort något olagligt? jopp
8. Vill du så får du gärna berätta vad? Nej tack
9. Har du några tatueringar/piercingar? hål i öronen är de enda, ska tatuera mig när jag får tid...
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? jo då
11. Bäddar du ofta sängen? njaaäää
12. Vad gör dig riktigt glad? Kommer inte på just nu
13. Går du i kyrkan? nope.. bara om de är nå dop, bröllop eller begravning..
14. Gillar du att sjunga? skulle ha sjungt om de bara lät bra..
15. Har du egen dator? jo, men måste dock köpa nytt batteri så att den börjar funka igen
16. Hur mår du idag? skit
17. Vilken klass går du i? nå egentligen 2 året på gymn, men ska börja om..
18. Har du mycket pengar just nu? typ 600-700 spänn... eller ja, mer har jag hos mamma
19. De värsta du vet? idioter, svek, lögner osv..
20. Vad vill du jobba med sen? djur
21. Vad ska du göra efter studenten? Antingen jobba ett år eller fortsätta på högskola


Så, nu har ni fått lite tråkiga svar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0