SEEEG

Är skit seg.. Har vaknat för lite mer än en timme sedan, tror att jag håller på att bli sjuk eller nå... Vill inte bli sjuk nu när jag vara har 2 veckor kvar av mitt sommarlov....!!!

Har nyss ätit frukost, kan ju förklara vad den bestod av bara för att fylla ut inlägget lite.. Det var risgrynsgröt, kokt ägg och bröd.. Jag tog självklart det onyttigare alternativet och valde det ljusa brödet.. Och jag som tänkt börja på diet XD haha.. näe.. fyfan..
Sen så har man suttit och blivit tvingad till att prata med min kusin.. Min farbror kom hit med henne.. Farmor ska alltid hålla på och tvinga oss att prata med henne.. Är inte så lätt när man inte ens känner barnet... Och saken blir ju inte bättre av att farmor börjar hålla på och tvinga mig att säga en massa saker...

Snart ska jag och Mari flyt härifrån, ska och simma.. Far nog tidigare än tänkt för farmor ska alltid bli så högljudd och skrika rätt ut å en massa när Elin är här.. Jag blir ju rädd, undrar ofta varför inte Elin också blir de..

Näe, nu ska jag ta och fixa så att man kan fara härifrån fort som bara den.. orkar inte heller höra Pippi Långstrump som är på tv :P haha.. Ena syrran har nött den för mycket för något år sedan, har men för livet..

Idag åker man till Happis ocksåå .. usch

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0