RUBRIK?

Vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Har inte gjort så mycket idag. Har för det mesta, ärligt talat, suttit här framför datorn och lyssnat på 2 låtar.. Har diggat dem som fan, men nu börjar jag bli less..
Syrran var här med sin söt Dolly, for för nå tag sedan.. Hon sku till Hällfors för Henke skulle komma hem..

Kan ju säga att jag har ätit kyckling och ris till middag.. Var gott.. Mer än så kan jag nog inte påstå att jag har ätit.. Har nött tv också.. Kommer nog sova framför tv:n igen så att man blir trött någon gång, förhoppningsvis.

Har nu också planerat en liten "fest" .. Imorgon blire, då kommer Majzo och hennes kille Alex, sen så skulle dem ta med sig 2 st. Sen så kommer Tony och Fredrik från Luleå..

När man är singel, eller när man är sugen på ett förhållande kanske jag ska säga.. Så blir jag typ avunsjuk på dem som har någon.. Vill också ha någon att vara med, få mysa med och få älska.. Vill nu ha ett seriöst förhållande som varar.. Äh, orka skriva en massa skit..

Ska nu ta och nöta de där 2 låtarna några gånger till, sen kanske jag går och ser på tv och försöker sova så att man slipper känna sig så ensam .. :P haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0