PIRR PIRR ^^

Idag mina kära läsare, så är jag på väldigt bra humör! :D Inget kommer nog att få den här dagen förstörd, känner det som i alla fall !! :D Är så härligt när man är glad för en gångs skull :)

Igår hade jag svinkul! Jag, Mari, Henke och Andreas åkte först till Piteå, vilket var lite misslyckat , för det var helt dött där :P Men till slut så bestämde vi oss för att åka till Boden :) Direkt när man kom dit så såg man en massa bilar och man fick träffa lite nytt folk :) Ja det slutade med att jag fick åka med Fredde å dem , men det var kul, de kan jag verkligen säga :P Fick skratta som bara den ! Trevliga killar ;P
Nä, måste då säga att kvällen blev väldigt lyckad för min del ! :)

Sitter nu och äter lite chips och dricker Cola ;P Eller jag varierar mellan Cola och Fanta.. :P men fantan smakar konstigt av någon anledning .. :(
Nej, nu ska jag kolla på blocket och läsa aftonbladet :)

Ha de så trevligt alla som läser!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0