PEDOFIL...

Har som inte gjort så mycket sen jag skrev sist.. Har ätit middag osv.. Har också hunnit äta kvällsmat... Har snackat med farmor och hennes kompis Lisa :) Är alltid trevligt att diskutera med Lisa! Och vad vi fick skratta ibland.. :P Märkte att farmor inte har rikigt samma humor som mig och Lisa ;P

Sen en sak som hände idag, de var en 43 årig gubbe som skrev till min 11 åriga Lillasyster och frågade om hon ville se han runka i cam, sen frågade han om hon någon gång har sett en stor kuk.. Hur FAN ska hon hunnit se en "stor" kuk när hon fan bara är 11 och inte ens har hunnit börja tänka på sex?
Jag kollade upp de där, addade han på min msn och skällde ut han.. Men han verkar ha stora problem, för han svarade bara med " vill du se mig runka i cam?" eller "vill du se min kuk?"..
Nej, jag ville inte se hans kuk och nej jag ville inte se han runka.. Det enda jag ville få in i hans skalle var att han skulle ge FAN i småflickor.. jävla pedofil äckel...
Har sparat allt han skrivit åt mig på msn, så jag ska anmäla honom på nå sätt.. Hur fan de nu ska gå till... Hatar såna där perversa äckel... syrran ringde till mig och lipade och var rädd att han skulle leta upp henne och våldta henne eller nå... Kan förstå att hon blev rädd....
Jävla cp...

Nej, nu blev jag alldeles för sur för att skriva nå mera.... Jävla pedofiler... träffar jag på en pedofil i verkligheten så ska jag ta lagen i egna händer, kastrera jäveln och sedan hänga han med mitt bälte...


Kommentarer
Postat av: Patrix

Vafan var de för as? vet du vem de är? eller skrev han bara sin ålder? en sån där jävel skulle man gärna hälsa på.

2008-08-11 @ 01:33:41
URL: http://patrixxx.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0