ONSDAG

Jaa, denna dag har varit bra.. Som vanligt... Eller den blev piss när farmor började med en massa skit om att jag inte kan ta en hund hit till farmor eftersom "dem tuggar på allt och att hon måste gå ut med den mitt i natten i så fall".. Men vafan, tar jag en hund så är de ju MIN hund och inte fan ska hon bry sig om de då.
Och inte fan tuggar hundar sönder allt, ingen hund som jag har haft har någonsin tuggat sönder något...
Blir så less... Har ju fan ingenting att göra på dagarna.... Vill ha en fucking lägenhet nu så att jag kan köpa en hund.. Guuuud så less jag blir...

Ska väl och gymma, om nu bara Mari skulle svara på mina sms.. Men men.. Skitsamma...

Blev just nere som fan av någon konstig anledning som jag inte vet om.. så jag orkar inte skriva nå mer ..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0