OH JÄVLAR

Snart ska jag åka iväg på cruising :)  Det blir jag , Mari , Henke och Andreas :) Kommer säkert bli lika kul som förra helgen ! :D
Jag och Mari har klätt upp oss.. :P Tyvärr så har jag ingen bild på Mari med henne kläder på sig .. Men ni ska få 2 bilder på mig sen i slutet av inlägget.. :) Mari har på sig samma sak, bara att henne tunika är röd :)
Köpte den på Chili , 129:- .. Är supernöjd!

Ni får säga vad ni vill om bilderna , men är inte så lätt att ta en bild på sina kläder med en webcam som är inbyggd i en laptop :P Har inte lärt mig den här datorn än .. :)
Men men. Dem kommer väl snart och hämtar mig :) Ska sätta in ölen i handväskan och förbereda mig lite :)





Den där svarta pricken som är där i halsen eller vad man nu ska säga. Det är ett lila diamant hjärta som jag fick i julklapp år 2005 :) Ids inte skriva här vem jag fick den av, men när du läser de här så vet du ju att jag har kvar den;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0