LK, MEMORIES FOR LIFE

Japp, det kan man verkligen säga.. ! :)
Fattar inte hur de är möjligt att gå från ena stunden då man känner sig totalt värdelös, till att vara så glad :D Hur sjukt kul som helst.. :P
Ska aldrig glömma den natten, aldrig ! :)

Men men..
Ska kanske dit med Nadja, far man inte dit med henne så åker jag hem till Haparanda.. Vill inte dit, men man har inte så mycket annat till val verkar det som..

Usch känns som att jag har grus i ögonen eller något.. Är så fucking trött så hujja.. fyyfan.. Kände mig inte så här trött tidigare, men nu jävlar så känns det hemskt...

Nej, nu ska jag gå och sminka mig lite..

Bye!

<3<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0