LÄGGDAGS..

Nu tänker jag gå och sova.. Vet inte alls vad man ska göra vid datorn nå mera :S Börjar ju bli astråkigt..

Kom på att jag har hittat en lägenhet på nätet idag, så jag hoppas VERKLIGEN att jag får den! Eftersom farmor sitter i styrelsen på Riksbyggen så skulle hon snacka med Jan ! :) Håll tummarna så hårt ni kan! Vill börja tapetsera och måla och få köpa en massa möbler! Sen mest av allt, köpa mig en liten Chinese Crested Powder Puff ^^ Är helt inne i den hundrasen nu! :)

Nej, nu ska jag gå till mitt rum, sätta igång stereon, eller jag lyssnar inte på någon skiva, lyssnar på radio xD.. Är någon finsk skit kanal som bara spelar samma gamla låtar :P Vissa låtar där har dem spelat sen jag gick i 6an, och de är jävligt länge sen!
Sen så ska jag lägga mig i sängen, lyssna på de gamla låtarna och försöka sova.. :)
Hoppas att jag fortsätter drömma på den där drömmen jag hade förra natten... Fyfan vilken bra dröm! Jag låg kvar hur länge som helst och försökte somna om bara för att få fortsätta drömma på den.. Jag lyckades somna om i en timme och lite mer av den ^^
Blir fan glad när jag tänker på den, men samtidigt deprimerad, eftersom det aldrig kommer att hända...

Nä, de var allt för mig!

Godnatt på er !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0