JAG KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK

Jag blev besviken på middagen idag, det blev inte tacos som dem hade lovat... det blev strips och köttbullar.. inget som jag tycker om nå mera efter den där sommaren då vi åt det i princip varje dag.. Fråga Nadja, hon var här då. Det var nog den värsta sommaren i mitt liv :S

Jag har bestämt mig, jag ska ta Misse med mig till Kalix :) Funderar på om jag ska åka dit redan imorgon eller nå, orkar inte vara kvar i den här stan nå mer.. Och inte är i huset alls... Bara en massa jävla skrik hela tiden...

Kanske borde gå igenom vad jag ska ta med mig till Kalix... Ids inte ta med mig så mycket eftersom att jag ändå sen ska flytta till egen lägenhet.. Täckena och kuddarna får tyvärr bli kvar här.. Farmors hårda täcke och kuddar får duga... Tar nog bara med mig mer kläder och Misses grejer.. Om jag får skjuts så tar jag med mig akvariet också... Tror jag....

Men men.. Nu börjar jag bli hungrig, så ska ta mig något och äta och sen ska jag ut och gå med Ronja, hon ville prata om något tydligen...

Men ha en bra kväll! god natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0