ISKALLT, TRÖTT, OCH ÄNTLIGEN LÖN..

Var idag med alla ettor på naturbruks på Trutskär... Fick åka buss en bit mot Frevisörn, där fick vi sedan åka båt till ön vi skulle vara på.. Fick självklart åka i omgångar, var ju alldeles för många för att de skulle gå att åka alla på samma gång i den där lilla båten :)
När vi kom dit och var vi indelade i grupper, min grupp fick börja med att spela kubb mot en annan grupp :) Det slutade oavgjort .. och jag fick bli lite stolt, jag fick ner en sån där kloss! ;) 
Många testade på att paddla och segla lite.. :) Fick även orientera och gå en runda med en som berättade om olika växter osv .. :) Det var 2 killar som hamnade i vattnet också, och blev helt blöta :P haha
Till lunch fick vi rödspätta och potatis med romsås, jääävligt gott var de måste jag säga!!
Ja, och så måste jag erkänna en sak... Jag gjorde bort mig lite, men den bjuder jag på.. :P som tur var så var de inte nästan några kvar där när vi skulle åka till ön.. Jag skulle hoppa på båten, sätter foten på en blöt planka, vad tror ni händer? Jo, jag halkar :P haha.. Satt och skrattade i evigheter åt de :D Får lust att småskratta lite av bara tanken nu xD hahaha.. de måste ha sett dumt ut ;D

Nå men.. Sitter här nu vid datorn och är såå jävla trött alltså.. det tar verkligen på krafterna att vara ute så länge :)

Har nyss också hämtat min lön, 500 kr.. Han måste ju vara pantad på riktigt... men men, de räcker i alla fall till att klippa håret hos en frisör :)

Men nu ska jag kolla om jag hittar någon lägenhet eller nå.. orkar inte vara kvar här hos farmor nå mer..

bye!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0