INGEN RUBRIK NU HELLER

Idag har man inte gjort något ... Har slöat bort hela dagen.. Usch, jag börjar bli tokig, jag vill ha ett liv.. NU PÅ EN GÅNG! Någon som har lust och hjälpa mig med det?

Har idag handlat lite grejer till Misse.. :) Det blev en transport åt henne, en sådan behövs ALLTID... Så nu har jag en sådan :) Köpte även ett lila kamoflerat halsband åt henne som hade en sån där lite plinga :P Var även tvungen att köpa en sån där namngrejs till halsbandet, farmor kommer säkert "råka" släppa ut henne.. Och så köpte jag en klösmatta :) Så man får hoppas på att hon fattar vad den ska användas till ;P
Var på Djurmagazinet med mamma och Robin, så vi gick in på Intersport och Stadium i samma veva.. Hittade mig ett par supersnygga DC skor på Intersport som jag bara måste ha! Dem kostar 800kr, men de är de värda! Ska dit imorgon och köpa mig ett par ;) Ska även köpa mig en huvtröja, hittade fan ingen på varken Intersport eller Stadium :S Ska kanske fara till Seppälä och kolla, måste ändå ha en ny BH :P haha

Har inte använt mina glasögon på ett tag, och har suttit jätte mycket framför datorn.. så idag tänkte jag börja använda dem.. Men vad fan hade hänt då ? Jo, någon av snorungarna här i huset har inte kunnat hålla sina äckliga fingrar ifrån dem och nu så är ena bågen vriden snett... Dem skyller på att de är Moa, men inte fan når hon så högt upp som dem var.. Och inte kan hon linda in dem igen i den där putts duken.. Nä , nog är de Anton och Jessica som varit i farten... Så det blir en resa till Synsam imorgon också... hoppas det går att fixa på några minuter, för gör de inte de, då blir jag kvar längre här i Happis, tills mina brillor är lagade... Satans snorungar..

Nej, nu ska jag sitta och läsa lite bloggar och sen får man se vad som händer i mitt ensamma liv.. xD haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0