Hmm. Jobba osv..

Jo idag har man ju då jobbat osv... Var ganska långtråkigt eftersom att det inte kom några kunder typ alls.. Var typ 4-5 kunder och alla tråkmånsar köpte godis.. :P
hittade iaf muggar, glas och nå tallrikar jag ville ha :)
Sen så for vi efter jobbet och åt på 11ans, jag tog såklart en kycklingsallad.. :P Jag orkade fan äta upp hela portionen, vilket betyder att jag börjar bli en riktig tjockis . :P så nu är de dags att ta i med hårdhandskarna och sluta äta onyttigt! och börja motionera!

Misse ligger nu här i min famn och tittar på mig, hennes blick säger: "snälla, vi går och myser i sängen" .. ^^ Skulle lägga ut lite bilder från igår på hon, men har ju såklart inte med mig sladden till mobilen med mig, så de får bli en annan gång...

Får pengar på onsdag, om mamma kommer ihåg att sätta in pengarna.. så funderar på att köpa mig en digitalkamera :) Någon som har nå tips på någon bra digitalkamera som en tjej som är mega korkad när det gäller sådana grejer kan använda? :)

Nå men, nu ska jag gå på blocket en sväng och sen lägga mig i lådan och sova :) Ja, jag ligger och sover i en låda .. :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0