HATAR ATT VÄNTA...

Hatar den här eviga väntan.. Vill veta nu om jag kommer in, så att jag får ta och åka till Happis och packa mina grejer.. Kanske jag ska ta och sova så att det blir imorgon snabbt.. Men vet att jag inte kommer sova lika bra som jag har gjort de här 2 senaste nätterna.. Fan vad gott jag har sovit.. Och har somnat direkt, inte legat vaken i flera timmar och försökt tvinga mig att somna..

Jag vill veta om jag kommer in eller inte, för då vet jag mer vad jag ska göra av mina tankar och känslor.. Då kan jag bara försöka glömma allt och försöka gå vidare på något sätt.. Jag hoppas så stort.. Kommer att göra ont om de inte blir som jag hoppas på...

Tycker synd om Markus som fick se mig på de där humöret igår.. Men jag kunde inte hjälpa de.. Men jag uppskattar verkligen att han stannade där hos mig tills jag mådde bättre.. :) Hade han inte gjort de så vet jag inte vad jag hade kunnat hitta på .. Fin kille de där :)

Men nu ska jag gå och kolla runt på nätet å så.. Får se vad man hittar på.. Vill ha batterier så att jag kan lyssna på min mp3...
Skriver väl imorgon då när jag mest troligt har fått ett svar...
Gode Gud, jag vill verkligen komma in..



<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0