HATAR ÅSKA...

Har märkt att jag börjat komma tillbaka till den här sovrutinen :) Eller iaf till att vakna lite tidigare, för tidigare i sommar så har jag vaknat först vid 14-15 varje dag. Vilket inte är så bra. Men jag är nöjd med att vakna kring 10 :) Efter att nästa vecka gått så ska jag börja stiga upp klockan 8-9 så att man är redo inför skolan :)

Har haft skitsvårt att sova inatt.. Somnade för en gångs skull vid halv två.. Men då vaknar jag med ett ryck efter klockan 3 av att det mullrar som FAN.. Och en kombination mellan att vara rädd för åska och vara en riktig fegis när man är ensam, det är inte bra.. så det slutade med att lilla jag sprang allt vad jag kunde och drog ut sladden till datorn osv, tv:n stängde jag bara av eftersom den var så nära fönstret... (kan inte gå nära ett fönster när jag är ensam på natten, jag är knäpp, jag vet)... Sen så kastade jag mig i soffan, tog min mp3, satte hörlurarna i öronen och satte på hög musik, men det hjälpte inte, jag hörde åskknallen när den kom.. då gömde jag mig under täcket istället... Men då blev de för varmt.. Efter nå tag såg jag på persienn kanten att det började bli ljusare ute, så jag tog bort mp3n och tvingade mig att somna.. inte någon mysig natt kan jag säga...

Funderar på att gå och göra mig lite gröt.. Blir nog havregrynsgröt eftersom jag inte lärt mig att göra så många andra grötar ännu :) Men det kommer med tiden.. Farmor kommer ju tvinga mig att göra gröt varenda dag innan skolan ...

Jo, gröt blir det.. Sen ska jag nog hoppa in i duschen snabbt.. Måste sluta duscha så här ofta som jag gör.. Men kan inte ro för de, det är så jävla skönt att stå där i svin hett vatten :D haha

Nej, nu går jag in i köket .. Ska sätta på lite musik så att man får lite feeling inför kvällen ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0