HÅHÅJAJA

Helt otroligt... Jag har vaknat redan före klockan nio!

Så klart så var det ju nån jävla tattare som hann före på lägenheten.. Fyfan vad less jag blir... Jag lovar, får jag inte tag på en lägenhet snart, då kommer jag seriöst att hänga mig.. Eller något annat, kommer i alla fall att ta livet av mig om jag måste bo hos farmor hur länge som helst!
Eller ja, de är nog bara något jag säger.. Men jag kommer hinna bli så less på henne så att jag kommer ta mina grejer och sticka hit till mamma och började pendla till skolan varje dag tills jag fått tag på en lägenhet... Känns just nu som att allt bara skiter sig och vill jävlas hela tiden.. Jag kommer inte orka länge till om de ska fortsätta så här, och jag är seriös..

Hatar att vara en sån här jävla negativ pms kärring typ.. Men vad fan ska jag göra då? Finns inte så mycket annat till val för min del. Har alltid varit så här och kommer nog alltid att vara de också... No happiness for Sandra..

Men men.. Nu ska jag gå och sminka mig lite hade jag tänkt... Mamma backar ur nu och vill inte fara på Intersport... Så fan heller, jag ska tvinga med henne, annars så fortsätter jag gå i mina äckligt ruttna fula adidas skor som ser ut att komma från de fattigaste ställena i Afrika....

Nu börjar jag bli alldeles för sur för att skriva nå mer.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0