BARA EN SAK TILL, SEN SOVA :P

Öppna din sms-inkorg. Tryck uppåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan.
Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Ah låter trevligt :) händer i helgen då?
Vad gillar folk bäst hos dig?
Lät kul. Jag brukar vara lugn på fester, brukar vara den som säger till dom andra att hålla sig lite lugnare :P
Vilken raggningsreplik faller du för?
Vadå då?
Vad var det första du sa imorse?
Vad gör du?
Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Jag ska på stan och kolla imorgon.. Ska du med?
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Ganska :) Men bra och billigt :)
Så vad säger du under förspel?
Okay :) Varför gör du de inte? ;P
Och efteråt?
Var köttsoppan god?
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Näe, asså inte de, men tror jag blev ganska virrig haha tappa ju bort alla hela tiden
Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jo jag vet, när ska du festa?
Vad sjunger ditt favoritband om?
joo :) jag har överskottsenergi :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0