ÄNTLIGEN FREDAG

Denna skoldag var väldigt kort, men hann ha typ 3 "lektioner" .. Har inte haft några lektioner alls i veckan, kommer inte ha typ nå nästa vecka heller, för vi ska runt och kolla på dem olika inriktningarna som finns på skolan :)
Till lunch idag var det ris och kasslergryta, och så fick vi chokladpudding med grädde till efterrätt :P fan vad gott de var, och FAN vad jag älskar den där skolan! :D

Vill flytta från farmor NU.. Jävlar på en gång... Måste be mamma ringa runt lite... Jag står seriöst inte ut länge till :/

Men men.. Ska snart fara och handla lite hade jag tänkt :) Måste tvinga mig själv ut till affären, tycker inte alls om att handla ensam.. Är typ folkskygg.. :/

Nu ska jag kolla upp numret till de där lägenheterna där borta, vill inte skriva vars de är, de får ni veta om de blir nå ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0