Torsdag.

Guud så les jag är på det här jävla samhället ! Jag är så uttråkad så det går inte att beskriva .. Jag sitter bara här och vet inte vad fan jag ska hitta på. Sitter och tuggar på mina naglar bara för att det finns så förbannat lite att göra.
GAAAAH!
Jo på morgonen hade jag bild.. Tavlan är ganska så klar nu.. Eller ja, det har jag nog sagt ganska ofta , men nu är det bara lite av bakgrunden kvar och sen så är det bara att ta hem den och slänga upp den på väggen :)
Sen hade man Företagsekonomi , kom fan inte ihåg att vi har prov imorgon i de..! Blir väl att plugga snart.. Nog för att det är onödigt för jag förstår inte ett jävla piss av det vi jobbar med. Ok, de är moms och sånt .. Men sen så har han gjort det så himla invecklat ! Jag fattar noll!
Sen matte.. Hade ingen lust att jobba för fem öre.. Satt och skakade för att jag var så förbannad..
Joo..
Funderar på om jag ska ta och åka till Kalix i helgen igen.. Men den här gången tar jag med mig Nora, även om mamma säger nej.. Hon stannar fan inte här! Så enkelt är de! Men jag åker bara dit om jag har något att göra..
Men men..
Ska nu ta mig nå litet att äta så att jag klarar mig till middagen..

F U!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0