Torsdag.

Ja, idag har jag varit i skolan som alla andra normala människor :P På morgonen hade jag bild, är snart klar med tavlan.. Sen hade vi företagsekonomi , fick gå dit utan saker pga att jag har tappat bort mina nycklar. VARS FAN ÄR MINA NYCKLAR?!?!?!?! Jag som aldrig har tappat bort ett par nycklar tidigare.. Dom var senast i min jackficka! Var är dom nu ?!
Sen efter företagsekonomin gick jag och Bea och åt lunch, man fick välja mellan potatis och strips, sen var det typ kassler till :S blä! Sen när vi ätit gick vi upp till datasalen för att göra bort datakunskapen, så att vi skulle få sluta tidigare ;D Sen hade vi matte , har kanske inte skrivit det tidigare , men vi har börjat med statistik ;)

Sen när jag satt här hemma så kom Nadja, hon var inte så sugen på att fara till IKEA :P Vi gick ut med hunden och sen satt vi och skrattade åt Reco :P Hehehe :P
Reco skrev jag med nu för sista gången på länge :( Han ska nu börja i Istanbul. Han påstår att han jobbar för min skull, så att han kan komma hit till Sverige :P Nå, man får ju se hur det blir med den saken ;) Nå, jag vet iaf att jag ska dit i Juni när han slutar jobba :P Nadja ska fanemej komma med! :D Den som vill komma med, säg till ;) Party party !! ;D

Här kommer lite bilder på honom som jag tog när han satt i cam ;P Små bilder pga att någon har ändrat format inställningen! Sen är dom extra dåliga pga att jag var tvungen att göra om dom till GIF...

image9    image8


Sen så kommer det en bild som han nyss mms:ade åt mig, men jag var tvungen att göra om den till GIF den också... Förbannat... Men jag lägger upp dom här bilderna på pixbox ;)

image12

Ja sen en till sak, jag har alltid trott att Reco är TURK.. Men idag sa han att han är KURD .. :P Voi voi , nu har jag gjort bort mig igen genom att säga att han är turk .. :P Stackars liten ^^

Nej, nu ska jag ta och lägga in bilderna på pixbox , gå ut med hunden och sen gå och duscha ;P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0