Pazartesi.

Kom just hem från skolan. Hade då mentor igen, fick se att jag har 15,8 % frånvaro, nu börjar de närma sig 20.. Och idag kommer det nog bli det eftersom jag inte kommer att fara på idrotten. På engelskan så satt jag och läste, fick börja läsa en ny bok. Typ Go ask Alice eller vad fan den nu hette.
På Försäljning & Service så fick vi se våra prov, fick 28 poäng, ett VG ! ;) Blev glad som bara den! :)
Som lunch idag var det kryggjärpar med potatis och sås. Järparna smakade kattmat.. :/

Beställde en ny telefon igår :P En Sony Eriksson K810i ;) Den kostar mig 2900 kr typ :P Nu kommer jag vara pank, kommer inte ens ha råd att betala för den nya skåpnyckeln :( Men mamma får ta ut extra pengar sen när  hon hämtar ut från mitt konto på banken.. Hon ska hämta ut pengar pga att jag är skyldig henne för hunden. :P

Imorgon på morgonen så har vi den muntliga redovisningen i engelska :P Är ännu inte klar med den :S
Ja, nu ska jag gå och göra klart min engelska..
Detta blir första gången i mitt liv som jag kommer läsa upp något på engelska som jag själv har skrivit :/
För den som är nyfiken så skriver jag om Gigi D'Agostino :P Den bästa! ;D

Heippa :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0