Onsdag.

Ja , det blir då bara sämre och sämre för varje dag som går.. Måste nog ta och åka till Kalix i helgen.. Nog för att jag inte vet vad jag ska ta och hitta på .. Måste ha med mig Nora den här gången, annars blir jag tokig! Måste få mysa av mig!

Var bara på en lektion idag.. Mattelektionen.. Sen på svenskan började jag må så dåligt :S Vet inte vad fan som hände! Men mamma kom och hämtade mig, hade fan inte ork att gå hem..
Så jag går nog imorgon på lunchen och skriver min bok recension och för den sen till Ann-Sophie.. Eller nå..
Missade bilden också! Muttas mutta!
Nå, for hem och sov till 14 och då mådde jag bra igen .. :P Typ .. Var så förbannat hungrig !

joepp.. Sen har jag ätit tårta idag! Lill ungen Moa fyller hela ett år idag! Gud vad tiden har gått snabbt.. Det känns som att det var nyss som hon hade dom där pyttesmå gulliga små händerna ! Kan inte förstå :S

Ja sen har jag lagt upp lite nya bilder på pixbox också . :P Har haft ganska lite att göra xD hehe

image14

Varför måste det vara så kallt ute? Jag får en så knallröd näsa alltid när det är kallt ute! Man ser ju ut som den där renen med den röda mulen! Kommer inte ihåg vad den heter :P Kommer bara på namnet Roger, men de är ju fel :P hahaha

Nej , nu ska jag gå och kolla lite bilder på pixbox !

Stackars mig är sååå hungrig! :(

Pöss å kram å nyp i stjärten ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Rudolf heter renen ;) Kom och kolla på öppet hus imorgon, då får du se vad vi på BF gör! :) Det börjar 17.00 ;D

2007-11-28 @ 17:41:06
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0