Onsdag.

Fan vad jag hatar kärlek ! Fyyfan .
Ska nu vara singel ett tag . Nästa kille ska då antingen gå i skola , och sköta den! Eller så ska han ha ett jobb!
Men men. Finns inte så mycket man kan göra åt saker och ting..
Borde igentligen börja gå till skolan nu ..
Vet inte om jag känner mig så himla deprimerad. Det är bara svårt att släppa taget om någon som man har älskar i några månader.. Man får försöka gå vidare med livet.
Ska höra med morsan om jag får åka till Kalix i helgen , eller ja, nog får jag ju åka men jag måste fråga om jag får ta med mig hunden. Är ju inte så bra för henne att åka till olika ställen hela tiden.. Men jag behöver komma härifrån och Kalix + Mari är ett bra sätt att försöka gå vidare. Jag glömde honom hur bra som helst när jag var där. Nu har jag en till att glömma och det ska nog gå lika bra det också.
Hoppas att mamma låter mig åka! Jag behöver det verkligen!
Fan vad jag saknar Marmaris .. :/ Reco och Ahemt .. :( Vill tillbaka dit .. Saknar Recos vänskap mest av allt...

Nej, nu ska jag gå till skolan innan det blir försent .. Måste röka ...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0