Fredag.

Ja, idag är det fredag igen ;D Den här veckan har gått ganska fort när man har haft skola. Skolan känns inte alls nå tråkig , jag tycker för det mesta att den är ganska rolig! :)
Idag började vi på ett nytt kapitel i Företagsekonomin; Moms! :D Det blir nog kul att arbeta med det, för de är något som jag kan ! ;) Hehe
Hade matteprov också .. :P Gick ganska bra tror jag, men det ar typ 2 tal som jag inte var säker på hur man gjorde, och nu kommer jag inte ens ihåg vad de hette ;D hahahha Provet handlade om procent å så . ;P
Sen så har man ringt på en annons också :P En liten Jack Russel Terrier hona :) Hon är så gullig på bilden! Imorgon så åker vi iväg och tittar på henne :D Har jag tur kanske jag har med mig en liten flicka när jag kommer hem ;) *längtar*

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman! :) Inte har jag vetat att du har blogg, du har inte kontaktat mig här ;p Hoppas du har det bra i Happis! :)

2007-11-10 @ 16:17:17
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0