Cumartesi.

Merhaba maymun ;)

Idag har man inte gjort nå.. ! Har bara suttit här hemma typ. Har suttit och nött lunar å så. Tråkigt som fan .. :S Har suttit och spelat tertis flash också .. :P Jag slår aldrig dom där recorden! Jag är för osmart för att kunna spela tetris . :( Det här tetris är lite annorlunda, inte ett sånt där vanligt, det finns redan block å sånt när man börjar spela. Så man kan typ förlora direkt ;D haha, om man är dum som jag .. :P

image13

Ja, sen så har Nora börjat löpa också. Hon är typ tokig. Springer hon inte omkring i huset så slickar hon på skruttan .. :P Hon har ingen ro i kroppen.

Hoppas att Reco kommer in på msn idag, behöver bli lite glad känner jag. Han gör en nästan alltid på bättre humör när man skriver med honom :P Han flummar alldeles för mycket i cam ;D

Nej, nu ska jag ta och spela lite till ..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0