Onsdag.

Ja då måste jag börja med att skriva om att jag läste en tjejs blogg idag! Hon blev mamma ung, hon är nu i min ålder. Måste säga att hon verkar sköta det jätte bra ! och vilken otroligt söt liten flicka hon och hennes pojkvän fick! :) Man blev ju så babysjuk så det var inte klokt! :O Nu vill man ha sig en egen, men nej, det får vänta.. :P Verkligen roligt att läsa den där bloggen :) Ja står på de unga mammornas sida! Tycker att man har rätt att få bli mamma, hur ung eller gammal man än är!

Jag och så måste jag få säga att det är 29 dagar kvar tills jag fyller år! Nog för att det är meningslösa 17, men ett år äldre i alla fall! :) Vill nu bara att tiden ska gå fortare så att jag får sluta skolan! :P

Och idag blev jag KLAR med min tavla :P Vet inte hur länge jag har hållt på och gnälla om att den "snart" är klar :P Men nu är den de, nu står den här bakom mig och väntar på att få sig en ram och få komma upp på väggen ;) Mamma blev så kär i den så hon höll på att sno den från mig! ;D Hahah
Nu är jag proppmätt ! Har ätit alldeles för mycket idag! 2 hambrugare och 6 lussebullar! + frukost och en baguett till lunch :P Jag äter bara för att jag har så lite att göra :P
Gud nu är jag så skoltrött. Orkar inte en dag till! Har bara en lektion imorgon. På morgonen, bild. Ska göra något i lera och sen har jag gjort klart det jag ska på bilden :P Hatar att leka med lera på skolan! usch! Sån deg jag lekte med när jag var lite var roligare :P Jag tror farmor kallar det trolldeg men jag är inte säker :P

på ett tag så ska jag traska ut med hunden. Låter inte ett dugg lockande eftersom jag är så trött redan nu och sen så är det så kallt där ute! :(

Just ja, dom har nu lagt nytt golv i hallen! :D Det blev jätte fint tycker jag :)  Ska lägga in bilder på det sen när dom har gjort färdigt allt där. Nu behövs det nya tapeter och panelen behöver målas om! Med typ svart golv så kan man inte ha vit panel och beige färg på tapeterna :P Jag kom med några idéer men mamma verkade inte tycka om dom :P

Nej, nu ska jag göra min sista runda på www.gaddad.se och på lunarstorm så får man sen se vad man hittar på :) Vill hitta nå mer nya sidor att sitta vid !
Kanske man ska skriva lite med söten ? ;)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0