Onsdag

Ja nu sitter jag här sent ;) hahaha Men kan inte slita mig riktigt ännu :P

Idag så hade man prov i försäljning & Service, tyckte att det gick ganska bra :) Ja men där före så hade jag engelska och vi började se film. Fick veta att jag var sååå jävla nära att få VG i engelska betyget, men jag har lite för mycket frånvaro! bajsarsle också! Jag kan väl inte ro för att jag har varit sjuk?
Sen hade man svenska. svarade på frågor å så, jobbar ju om antiken ..
Sen företagsekonomi men den var jag bara på i typ 10 minuter eftersom jag inte behöver komma på prövningsdagen ;)
Sen när man kom hem så la man sig i sängen och sov ;) Sov till typ 17 och då var det middag. Makaroner och korv, vad annars?! :P
Sen åkte mamma och jag iväg till Ica, Har inte varit där ännu sen det öppnat. Hon och jag fastnade i bok avdelningen :P Men fatta! Vi köpte ingen bok! OTROLIGT!! :O  Vi köpte istället glass, mjöl och saffran ;) Ja, vi skulle baka ;) Det blev ca 110 jättegoda lussebullar! :D Jag åt typ 3-4 och sen fick jag ont i magen :P

Ja, sen så har jag idag bestämt mig för att jag ska flytta från den här hålan! Vet inte hur, men på något sätt ska jag fan lyckas! Får väl bita ihop de här sista månaderna. Sen så far jag antingen till Kalix eller till Öjebyn :P Men jag är nästan helt 100% säker på att det blir Öjebyn! Är så sugen ! :D



Som Johanna säger: Det är inte lätt när de är svårt, när man är liten åh kåt ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Du måste hit till Kalix!! :) Varför till Öjebyn? :(

2007-12-12 @ 18:25:19
URL: http://miizing.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0