Måndag.

Ja, vi börjar med den glada nyheten! :) Jag har fått praktikplats!!! :D Gick till DjurMagazinet och frågade :P Jag fick där vars jag hela tiden tänkt xD Det var ju nice de! :D
Ja, hade mentor på morgonen. Sen hade jag engelska. Måste nog läsa om den där boken så att jag kommer ihåg på Onsdag vad den handlar om. Vi ska då skriva en recension.
Jo sen hade vi Försäljning & Service. Gjorde min skrivuppsats, eller vad man ska kalla, färdigt :D
Jao, till lunch fick vi Tacos :P Men det är inte riktig Tacos då, för skolan gör den så konstig, men det går i alla fall att få ner ;)
Ja sen så kom Nadja hit också ;) Vi har haft kul xD Hon åkte för 45 minuter sedan :P

Sitter och funderar nu på vad jag ska ta och hitta på till helgen :) Vet inte om jag orkar åka dit i helgen :P Mina söta personer kan komma och hälsa på mig istället ! ;D Haha! :D

Ja, jag och Nadja gick till DjurMagazinet idag då. Köpte foder åt hunden och frågade efter en praktikplats :P Mina skor är fan knäppa! De har misshandlat min lilltå!
Ja, och sen så gick vi till Rusta efter det och köpte sopsäckar som min mamma ville ha ;) Rusta har blivit dåligt, dom har inte såna där stickade tröjor till hundar nå mera! Sug min balle! Vad ska nu Nora ha på sig? Hon fryser ju häcken av sig! :( Men men, får väl fara och köpa ett täcke sen när jag får pengar.. Men hon hade bara behövt en stickad tröja..
Nä, nu ska jag ta och leta efter beskrivning till hundtröjor så att mormor kanske kan sticka en till sötnosen ^^



CYA!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0