men fan

av någon anledning publicerades förra inlägget fast jag inte tryckt på något..
Aja. jag känner mig i alla fall som en värdelös mamma när jag lämnar min lilla bebis.. usch.
Men vad ska jag annars göra? pengar växer ju inte på träd. och ju mer jag jobbar, desto närmare kommer jag en fast anställning. Det är mitt mål.
Har gjort en deal med Fredde, och det är att vi inte ska skaffa syskon till Rasmus förän jag har fast jobb. Så nu är jag ju extra motiverad till att få fast jobb, så vi kan börja försöka med syskon ;) Men jag har ställt in mig på att vi kommer få nöja oss med ett barn.

Nej nu ska jag stänga mina blå. gud så trött jag är!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0