Spjälsäng

Äntligen är spjälsängen målad, ihopmonterad och bäddad! Känns helt overkligt att ta fram bebisgrejerna! Både jag och Fredde var ivriga över att sätta upp spjälsängen när den nu hade torkat klart ;) När sänghimmeln kommit upp gick Fredde iväg och så sa han "jaja, nu får han väl se till att komma ut någon gång!" ;) Tror någon börjar bli lite otålig! ;)Blev väldigt arg när jag upptäckte att ikeas äckliga spjälsängstäcke inte passar till sängkläderna jag köpt från Jysk.. Täckets storlek är ju helt mongo! Blir att köpa ett nytt snarast.Legat i sängen ett tag nu och bara tittat på spjälsängen och känt när bebis håller på och sparkar mig i revbenen :) Helt sjukt att den lilla snart ska ligga där i sängen :)Medans jag legat här har jag funderat på om jag skulle ta och börja baka lite bullar :) Mamma och dem ska mest troligt komma imorgon på ett sent kalas :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0