sömnlös

Jo jag liksom trodde att jag skulle lyckas somna tidigt idag. Dumt att tro något sådant!
Senaste veckan har jag börjat bli piggare? Svårare att somna om nätterna, behöver inte ta någon tupplur under dagen och somnar sällan på soffan. Underligt!
Nu kan jag ju inte somna för att jag vaknade seeeent idag. På tok för sent. Hade typ blivit mörkt ute när jag steg upp. suck.
Sen bråttas jag med halsbränna idag. huvva. Nu när halsbrännan blivit bättre, då har jag ju självklart fått en låsning i ryggen som gör jävulskt ont. Börjat bli mer och mer av dessa låsningar i ryggen..
Hade velat somna i tid då jag ska till Barnmorskan imorgon :) Kommer kännas konstigt när inte Fredde är med.. Han har ju varit med varje gång!
Och så ska jag på labb och lämna prover innan besöket hos bm. Tror vikten ska tas också, ska bli intressant! ;)

nåjaa. ska väl fortsätta försöka sova..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0