Dagens

Dagens tanke/rädsla:Hur vet man att förlossningen har startat? Hur vet jag om det är värkar eller inte? Hur ska jag veta när det är dags att ringa hem Fredde, om han är och jobbar?Kommer jag ens hinna till Sunderbyn? Är ju ändå en bit att åka. Tänk så åker vi in för sent?Tar ju ändå minst typ tre timmar innan Fredde är hemma om han är på jobbet när jag ringer. Då ska han ju meddela någon om att han måste åka, byta om, ta sina grejer från där han bor osv. Sen körtid på det. Nog kan han ju få ner körtiden om han kör som en galning, men E10 är ju inte att leka med. Vill hellre att han kör normalt och kommer hem helskinnad!Visst, jag har några som garanterat ställer upp och kör mig till Sunderbyn om det behövs. På den punkten är jag lugn. Svärisarna har jour och vaktar telefonerna när Fredde är borta ;) Men jag vill ju ha med Fredde på förlossningen. Är väl det jag är mest rädd för, att han inte ska vara där! Kommer nog ringa hem han så fort jag känner minsta lilla..Usch vad jag börjar känna mig stressad över detta.. Hade inte Freddes säng där borta varit så liten + att vi har hundarna och huset, då hade jag fan åkt med honom till Gällivare när han ska jobba. Mycket närmare till Sjukhus då + att han då bara är 15-20 minuters körtid bort!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0