Bm besök

Hjärtslag: 144Sf mått: 31Vikt: 75,6Mysko att vikten står typ still? ;p Var väl typ 72 jag vägde sist? och de är ju många veckor sedan! Aja, jag ska väl inte klaga så länge magen växer som den ska ;)Ligger precis under kurvan, men Bm säger att allt ser så fint ut ändå! Alla ska väl inte behöva följa genomsnittet ;)Bm sa att allt är perfekt med mig och bebis :) Ja, det viktigaste är ju att bebis mår bra och växer som han ska! :) Tror jag vågar börja skriva "han" nu? ;p fan vad jag kommer få ångra mig om det visar sig vara en flicka! ;) hahaBebis låg med huvudet neråt fortfarande, super! :D Har varit lite orolig för att bebis ska ha snurrat runt uppåt, men det har han inte :) Huvudet har istället åkt ännu längre ner! Kanske inte så konstigt att jag blivit så förbannat pissnödig senaste veckan! ;)Nu hemma och har ätit ett mellanmål. Ska få på mig vinterskorna och sen bege mig ut och skotta lite snö. Hur ont jag än kommer ha i kroppen ikväll och imorgon så måste jag ändå skotta kring bron och bilen osv..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0