23 år

Ja då vart man 23 år. Låter gammalt jämfört med 22! Why?!

Har mest tagit det lugnt, varvat vila med städ. Nu ska jag med gott samvete sitta på röven resten av helgen!

Kände mig sjukt ensam och började efterlysa lite syskon som skulle kunna komma hit och mysa med mig.
Jessica var hos en kompis i Kalix.
Anton har blivit stora killen och skulle på disco.
Ronja var borta, säkert och toffla ;)
Robin var hemma i Luleå, lite väl långt att åka..
Och Moa är ännu lite för liten att åka buss själv hit. Tror jag ;p
Nå till slut hörde Gabbi av sig! Hade totalt glömt att jag har vänner att höra av mig till, Gabbi bor ju dessutom bara på andra sidan häcken! ;) haha. Har suttit hemma alldeles för länge, så glömmer bort att man kan umgås med andra än familjen!
Freddes föräldrar och lillebror var förbi med blommor också :) Lila tulpaner! Älska lila!
Suttit och kacklat med Gabbi i flera timmar, mumsat i oss godis osv :) Hur mysigt som helst :) Måste försöka få in nån mer sån kväll innan bebis kommer! :)

Nu börjar jag vara helt slut. Ska varva ner huvudet med lite bokläsning innan jag stänger igen mina grå! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0