Onsdag

Har idag varit på labb igen och lämnat prover pga klådan. Kände igår att den började sprida sig till handlederna och vristerna. Imorse hade det börja stickas hela vägen upp till armbågarna och knäna. Nu har det blivit små utslag på underarmarna.. Kommer ju dö om dem inte kommer på vad som är fel! För ska hela kroppen klia så som händerna och fötterna gör, så kommer jag bli sinnessjuk! Har redan brutit ihop minst en gång om dagen av frustration. Mer än så här orkar jag inte.
Båda barnmorskorna på mödravården har kollat utslagen idag och bollat ideer. De kan inte alls förstå varför jag är såhär. De hade inte heller något större hopp om att läkaren ska veta något heller..
Ena barnmorskan började misstänka loppor, men det gick snabbt att utesluta då Fredde inte har någon klåda eller utslag.
Nåja. Ska iallafall träffa läkaren imorgon och jag hoppas på det bästa!
Sovit halva dagen har jag fått göra då natten varit i princip sömnlös. Somnade på soffan och vaknat från och till pga klådan. fyfan.
Min högsta önskan just nu är att få sova i sängen i lugn och ro på nätterna..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0