Fredag

Hemsk dag med klåda. Har knappt kunnat göra annat än att riva sönder min hud och gråta av frustration.Försökt få tag i någon som kan hjälpa mig, men varenda jävel inom sjukvården har inte varit anträffbar..Vid 18-tiden ringde min läkare för att informera om hur mina prover såg ut. Alla värden var normala även denna gång, perfekta till och med. Har fortfarande protein i urinet, men på lägsta nivå, så jag ska tydligen inte oroa mig. Det har inte förändrats något sedan provet i förrgår.Det var ju någorlunda bra nyheter. Dock står läkaren fast vid att det bara är vanlig, torr hud. "Det är den tiden på året".Jag säger: i helvete heller.Jag har haft torr hud under många år, och nog fan känner jag skillnad på klåda från torr hud och denna klåda. Den här klådan är helt annorlunda. Aja. Fick iaf höja dosen med Tavegyl. Får se om det hjälper. Har inga större förhoppningar.Tror helt klart att detta är en slags graviditetsklåda, bara att det är en sådan sort som inte syns på proverna och så.Annars har bebis varit igång idag, hur mysigt som helst! Förutom när han sträcker på sig, magen blir så spänd och det blir tungt att andas ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0