Bm besök vecka 39+2

Hjärtljud 139Sf mått 34Fortfarande perfekt blodtryck.Bebis har inte fixerat sig, men ligger med huvudet neråt.Har en känsla av att jag kommer få fara till Bm ännu en gång innan detta är slut. Fick en ny tid till onsdag nästa vecka ifall att bebis väljer att stanna kvar i magen :)Bebis huvud verkar inte vela fixera sig. Så nu blir man ju lite nojjig och tänker att han kommer hinna vända sig fel innan det är dags..Finns väl inte så mycket mer att säga. Både jag och lillen mår finfint :) Är bara jag som börjat bli förbaskat trött och orkar knappt något längre. Minsta lills och det suger all energi ur mig. och så den här vätskan jag börjat samla på mig. Benen/fötterna är värst. fyfasen. Läkaren ville helst att jag undviker stödstrumpor pga klådan, men idag var jag fan tvungen att dra på mig dem. Hjärtat får ju också arbeta så förbaskat när jag får såhär mycket vätska i benen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0