2 månader

imorgon blir våran lilla gosse två hela månader! Sjukt hur fort tiden går! och så stor han har börjat bli.. Han känns snart inte som någon bebis längre.
Har börjat plocka bort kläder i storlek 56 som börjat sitta lite tight, men inser att jag borde börjat använda storlek 62 tidigare! Den storleken är nästan för liten, flera plagg som nu sitter perfekt på honom, vissa bodys kommer han bara hunnit använda 1 gång :(
Beställt kläder i strl 68 & 74, för denna unge växer så det knakar!

Stackarn har någon form av kolik har vi kommit fram till :( eftermiddagarna/kvällarna är hemska, han bara skriker och gnäller när han inte äter eller lyckas somna :(
Bytt till ny ersättning som är komjölksproteinfri. Pga detta har jag lagt ner kämpandet med att få igång amningen. är han känslig mot komjölksprotein så måste jag ändra hela min kost, vilket jag inte har tid eller ork med när jag har Rasmus i famnen nästan hela dagarna.

Trots att jag har det jobbigt när jag är ensam så mycket, så älskar jag att vara hemma med Rasmus :) Hur mycket han än skriker på kvällarna så sitter jag gärna och försöker gunga honom till sömns :)
Enda gången jag vill slita håret från huvudet är på nätterna/morgonen när han fått för sig att stiga upp halv fem! ;)





Men han är en riktig gladskit mellan varven! Älskade lilla barn <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0