lördag

Idag ska vi åka en sväng till Happis med svärmor och Freddes syskon :) De hade lite ärenden dit och jag måste verkligen få mig en ny BH, så vi passar på att snålåka med dem ;) Nä, sanningen är att mercans däck är slut, och vi vågar inte riskera att bli ståendes med punka efter E4an :)
Är inte så länge sedan jag köpte två nya Bh, men tuttarna växer som fasen och så har byglarna börjar skava osv. Så det börjar nog vara dags att inhandla en BH som är gravidvänlig ;)

Andra dagen i rad som jag vaknar minst en timma före väckarklockan. Sjukt irriterande, för jag är ju trött och sen kan jag inte somna om :(
Kanske lika bra att hoppa ur sängen och göra något vettigt tills vi blir hämtade :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0