spark spark

Ikväll sparkas det som tusan i magen! Och nu känner jag av dem väldigt ofta med mina egna händer. Är lite lättare för mig att känna sparkarna med mina händer då jag känner innifrån vart de kommer ifrån ;)Det är väldigt häftigt med dessa sparkar, men samtidigt känns det lite obehagligt. Typ holy crap, det ligger verkligen en liten miniatyr människa där inne! och denna lilla människa blir större..och denna lilla människa ska ut därifrån..och denna lilla människa ska jag ta hand om, ansvara för, försöka uppfostra till en bra person.Det väcker lite rädsla inom en. Hur ska jag klara av det? Meeen. Jag tror vi kommer fixa detta fint :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0