Sömnlöst..

Nu på kvällen har inte mina hormoner varit att leka med. Men nu börjar det äntligen ordna upp sig, tror jag.
Har lagt mig i sängen ganska tidigt, sovit lite ytligt och vaknat fram och tillbaka.
Mycket tankar och känslor i omlopp just nu. Och så saknar jag Fredde så att jag snart blir tokig! Längtar verkligen till hans semester.. Bara ca en månad kvar! Fy fasen vad skönt det ska bli att ha han hemma i fyra veckor :) sen är det inte så länge kvar tills bebis kommer, då blir han hemma någon vecka till :D

På tal om bebis. Måste bara få skryta om att jag blivit moster åt en väldigt söt liten tös! :)

Nu ska jag väl försöka ragga upp John blund. Känns dock inte som att jag kommer kunna sova, magen har hunnit börja kurra ;p
Ja, jag har problem! inte bara på ett sätt ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0