Fredag

Sitter i soffan och har ett sug efter en massa olika saker.. Just nu är suget som störst efter pizza, chokladbollar, julmust.. och så det mest omöjliga, SNUS. Håller på att bli galen av längtan efter snus. Det har blivit värre sedan illamåendet försvann. Men neej, neej neej! Vårt barn ska inte få i sig en massa skit. Det får ongen avgöra själv sen när åldern är inne :) Sen har jag varit utan snus sen i juni, och har jag klarat mig såhär pass länge så kan jag lika gärna vara utan för all framtid.

Väntar på att gubben ska komma hem.och ta hand om sin sjukling ;) haft feber inatt och mått piss hela dagen :(
För Lotus skull har jag varit ute en liten stund idag. Men det tog på krafterna.

Måste snart ringa och efterlysa gubben.. Han brukar alltid ringa när han börjat åka från Gällivare. Men nu har telefonen varit tyst..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0