vecka 25

Idag går vi in i vecka 25 :)
Denna dag började jag med att ligga och titta på min sovande gubbe, pilla han lite i håret å så. Sedan började bebis sparka för fullt i magen medans jag låg där :) Så det var en riktig mysmorgon!

Igår var en mindre rolig dag, när det kommer till ekonomin.. Fick sätta mina sista tusenlappar från lönen på en ny induktionshäll.. :(
Spisen som nu är i huset är totalt puckad. Om jag säger så här, det tog en timma att koka mannagrynsgröt i förrgår... Då förstår man att något är fel på den. Sjukt irriterande. Kom ju verkligen i bra tid med en sådan utgift, nu när vi börjar närma oss slutet av graviditeten och måste fixa resten av bebisgrejerna.. och jag som planerat att spara undan pengar som jag skulle leva på ett tag så jag får spara föräldradagar. Den planen går ju åt helvete :(
Aja. Nu har vi förhoppningsvis en spis som fungerar. Den ska installeras i eftermiddag så då får vi se..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0