Söndag

Nya induktionshällen funkar finfint! Fan så mycket roligare det är att laga mat när man har grejer som funkar!

Ligger och väntar på att gubben ska ringa och säga att han är framme i Gällivare. Har på senaste blivit extra orolig när han kör efter den där förbannade vägen.. Är så rädd att något ska hända :( Skulle aldrig klara mig utan Fredde. Sen vet ju jag hur det är att växa upp utan pappa, så vill verkligen inte att vårat barn ska vara med om samma sak. usch. Hemska tanke!

Har nu börjat märka av graviditeten mer - magen är smått ivägen ;)
Igår hade jag en mindre kamp inne på toaletten efter duschen då jag skulle klippa tånaglarna ;D haha. Fredde stod bara och skakade på huvudet åt mig ;) Var lagomt andfådd när jag var klar ;p
Idag när vi var i Granån skulle jag luta huvudet ner mot knäna typ. Gick inte alls! Magen tog emot ;) haha.
Ligga på mage är bara att glömma, det är äckligt obehagligt!
Annars känner jag mig ganska som vanligt :) Ja jag är väldigt trött och somnar oftast före 21 varje kväll.. Här om kvällen snarkade jag på soffan redan vid halv åtta ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0