onsdag

Huuuh. Har hållt på och stressa med att skriva en "berättelse" om min arbetsdag, försäkringskassa vill att man är så tydlig som möjligt med allt, och då jävlar ska jag vara tydlig också!! Har skrivit om hur ett dagpass kan se ut, så nu är det kvällspass kvar att skriva om. och sen ska jag ju också skriva hur graviditeten påverkar mitt arbetsliv.
Jaa jag ska söka graviditetspenning. Ganska så jävla i sista minuten.. Typiskt mig.. Men jag hade ju liksom ställt in mig på att jag kommer jobba fram till nyår. Den tanken verkar bara vara att glömma. Igår jobbade jag 7-12, och bäckenet sa upp sig vid nio tiden när jag tömde diskmaskinen hos en vårdtagare. Andra gången bäckenet ger upp nu, så jag tror inte min kropp håller länge till om jag fortsätter jobba såhär. Hoppas min ansökan går igenom! Skulle verkligen uppskattas om jag fick gå hemma tills bebis kommer, utan att behöva tänka på jobb och arbetsförmedlingen som flåsar mig i nacken. Bara få vila och pyssla på med bebisgrejerna. oj så skönt det skulle vara!
Nu är det dags att runda av denna dag. ut med boysen en sista gång, sen bädda ner sig och invänta morgondagen. Ska jaga efter chefen och löneassistenter imorgon på morgonen. sen måste jag in på arbetsförmedlingen en sväng för matchning. suck. kyss mig i röven vettja.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0