Snor frågor igen i brist på annat

1. Vad heter du? Sandra
2. Vem fick du dessa frågor av? Snodde dem helt kallhjärtat av Mia. 
3. Hur gammal är du?
22 år
4. Är du romantisk?
Njäh, inte så värst faktiskt.. Men jag kan om jag vill, tror jag.
5. Hur lång är du? 
164 cm.  
6. Vilken ögonfärg har du?
Blå/grå typ?
7. Har du stationär eller bärbar dator? 
Bärbar, fast sitter nästan mer på Fredriks stationära nu när jag börjat lira GW2 :)
8. Vilka städer har du bott i?
Bara bott i Haparanda innan jag flyttade hit till Björkfors.
9. Tycker du om kaffe? Liiite. Om det är mycket socker och mjölk i det ;) Fast har börjat lära mig att dricka svart kaffe utan att rynka på näsan. Blir en hel del svart kaffe inom hemtjänsten ;)
10. Tycker du om att mysa? Myyyyys <3
11. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, hyffsat. Lite finska. Igår när jag var och jobbade tänkte jag på detta med finska. Delade bil med Marlene och hon säger finska meningar åt mig ganska ofta, och jag förstår dem :) hur kul som helst!
12. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
13. Vad har du för ringsignal?
Någon som fanns på samsungen. Måste verkligen sätta in låtar på telefon som jag kan ha som ringsignal, för den jag har nu låter förjävligt och ger en ångest! haha.
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? 
En standard från Samsung. Har inte orkat byta. 
15. Kan du byta olja på bilen? 
Mest troligt, ja! På min merca iallafall ;)
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
17. Vad är det bästa som hänt dig?
Fredrik, helt klart!
18. Vad är det värsta som hänt dig?
Utomkvedshavandeskapet.. Fyfan. Har mycket ångest nu pga det, är så jävla rädd att det händer igen, att jag blir av med min sista äggledare och aldrig kommer kunna bli gravid på den naturliga vägen... IVF är inget jag vill börja hålla på med.. 
19. Har du varit med i tidningen? 
Kanske. Kommer inte ihåg? I så fall när jag var liten..
20. Har du någon piercing? 2 töjningar i öronen + 4 vanliga hål. Blir nog en piercing i näsan snart igen, är fruktansvärt sugen! 
22. Hur bor du?
I ett liiiiitet hus i en by ca 1,5 mil utanför Kalix. Vem vet, snart kanske det är i en lägenhet i Gällivare :) 
23. Vilket är ditt drömjobb?
Sedan jag var liten har jag drömt om att bli veterinär.. Tror dock inte det kommer bli någon veterinärkarriär för min del, blir för många år i södra delarna av landet, vill inte bo där. Om jag får tillbaka koncentrationen och känner att jag kan börja plugga igen, då kanske jag siktar på barnmorska :) Självklart vet jag att man måste vara utbildad sjuksköterska först och ha jobbat något år osv osv.
24. Vad har du haft för husdjur?
Ojoj, katter till förbannelse hos mamma, då honkatterna alltid kom hem och var på tjocken, så vi har haft väldigt mycket kattungar. Kaniner har jag haft till förbannelse också. Några marsvin, hamster. Hund, självklart! Fiskar. Ja, de är det enda jag kan komma på nu. Förutom mina älskade tre hundar som jag har nu och två kissemissar! 
25. Vad arbetar du med idag?
Arbetssökande. Vikarie inom hemtjänsten åt Kalix kommun.  
26. Kan du åka slalom? 
Kunde en gång i tiden, lite smått i alla fall. Om vi flyttar till Gällivare, då ska vi bannemej köpa slalomutrustning och så ska Fredrik få lära mig! :) Snowboard kommer jag nog aldrig våga åka igen.
27. Vad har du för utbildning? Grundskola och gymnasiet. Skogsmaskinförare genom gymnasiet och Undersköterska genom Komvux. Lite oväntat va? ;)
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ögonen.
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Magen är väl standardsvaret egentligen, men benen är jag fruktansvärt missnöjd med. Krokiga och smala, speciellt vristerna.. Hittar aldrig fina skor som passar mina smala vrister/vader :'( 
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor?
Ingen?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0