Torsdag

Denna vecka har jag känt att fogarna blivit bättre. Började hoppas på att jag kanske kan jobba igen nästa vecka, korta pass dvs. Tjii fick jag idag! Fick för mig att jag först skulle dammsuga och sedan skura direkt efter det. Lyckat! Ligger nu i sängen och det är fasen nästan så illa att tårarna snart bränner bakom ögonlocken när jag ska vända mig i sängen.
Så nej. Klarar jag inte av att både dammsuga och skura här hemma så skulle fogarna absolut inte klara av jobb. Skit!
och imorgon är det kommunfest. Hade tänkt gå, men nu såhär på kvällskvisten kom jag på att jag inte har någon att gå dit med?! Hur tänkte jag där liksom? Vet ju inte ens vilka från "min" arbetsgrupp som tänkt gå?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0