Skötbord

Idag fick skötbordet komma fram :) Kände att jag måste få fram NÅGOT som har med bebis att göra :) Dock blev jag fruktansvärt besviken när den superfina skötbädden inte passade i IKEAs jävla skötbord. Kändes riktigt tråkigt! :( Så nu får jag se vad jag gör med den skötbädden. Kanske inte är för sent att lämna tillbaka den. Men det känns också tråkigt då den är så fin! :( Lite smågrejs att köpa, men annars är börjar vi vara redo för att byta blöjor! ;)Har varit och köpt färg idag, så i veckan kommer vi börja måla om spjälsängen :) Hoppas jag iallafall!Börjat bli en del motgångar på senaste tiden.. Freddes semester började igår kväll, trodde vi skulle få det bra och mysigt. Han hade knappt hunnit innanför dörren innan saker började tjorva. Idag har det bara fortsatt och olyckorna har avlöst varandra.En sak som irriterar mig förbannat mycket är att min handläggare på AF börjat ringa och jaga mig stup i kvarten nu när jag inte arbetar. "Jobbar du inte måste vi sätta dig på någon annan sorts aktivitet" sa hon idag. Tydligen är det svårt att förstå att jag INTE jobbar för att jag får ONT! Mitt privatliv blir lidande. Kan inte göra annat än att kvida i soffan efter att ha jobbat några timmar.Jag har flertalet gånger bett om hjälp/stöd/guidning med att skriva cv och speciellt personligt brev. Men icke att jag får den hjälpen! Neeej. Istället ska jag ut på praktik. Hur fan ska jag klara av praktik när jag inte kan jobba?Nej. Imorgon blir det att ringa och boka tid hos läkare så jag kanske blir sjukskriven och slipper AF som inte förstår ett skit.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0