Feeest

Fick tag i en kollega och kunde då vara med min grupp på festen :) Var först i en lägenhet där kollegorna förfestade. Kändes helt ok att vara där nykter :)På Folkets hus gick det också bra att vara nykter, i början! Men fyfan vad respektlösa de flesta blir av alkoholen efter ett tag. Syns ju ganska tydligt nu att jag är gravid, men ändå kommer man och knuffas och trängs även om jag försökt flytta på mig :( Stod vid ett bord med kollegorna, men till slut gick jag iväg och satte mig med Emilia och svärmor som hade ett bord där det var lugnare, och sittplatser! Blev så förbannat less på att folk knuffade in mig i bordet hela tiden fast det fanns gott om utrymme bakom mig. Magen trycktes mot bordet flera gånger :( Hade jag ställt mig så jag fick bordet i ryggen hade jag istället fått armbågar i magen.. Och magen skyddar jag ju liksom med mitt liv just nu.Nä. Inga fler fester av denna sort så länge jag är gravid :) Men annars var det trevligt! Bra musik, mycket skratt pga mina härliga kollegor osv! :)Var roligt under förfesten. En kollega sa att jag ser så lycklig ut, att mina ögon riktigt tindrar av lycka, och att de tindrat redan sen den dagen jag berättade att jag var gravid :) Denna kollega vet vad vi gått igenom, så hon förstår då också varför jag är så glad över att vara gravid :) De flesta kollegorna som hörde hennes ord om mina lyckliga ögon höll med henne :) Riktigt roligt att höra :) Eftersom klockan slagit om till nytt dygn kan jag passa på att säga att vi idag går in i vecka 30!Bilden är en jag innan jag åkte mot Kalix och förfesten :) Kändes väldigt annorlunda att se sig själv så uppiffad! Har endast använt mascara sen jag blev gravid ;) Inför festen körde jag all in med sminket ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh nu går tiden fort!! :)

2013-12-09 @ 13:36:06
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0